Μπρελόκ Επίδαυρος.

Posted: 08/04/2014 in Μπρελόκ, Ξύλινα κοσμήματα
Tags: ,

Η καταγωγή μου και τα παιδικά μου χρόνια είναι στην Επίδαυρο. Το δέντρο της ελιάς και το αρχαίο θέατρο είναι πάντα μέσα στο μυαλό μου. Από την μία η ελιά πάντα με βασάνιζε όταν ερχόταν η εποχή να μαζέψουμε  τους καρπούς της. Από την άλλη το αρχαίο θέατρο πέρα από της παραστάσεις ήταν και η μόνιμη εκδρομή με το σχολείο…

Αποφάσισα λοιπών να φτιάξω ένα μπρελόκ από ξύλο ελιάς δίνοντας του σχήμα βασισμένο στο θέατρο Επιδαύρου.

DSCN3622 DSCN3624 DSCN3625 DSCN3626

Comments
  1. Νεφελη says:

    Καλησπέρα. Μήπως θα μπορούσα να παραγγείλω το μπρελοκ επιδαυρο?

    • alekosbiki says:

      Καλησπέρα Νεφέλη. Οτι φτιάχνω δέν τα πουλάω αλλά τα έχω για ιδία χρήση. Ευχαρίστως να σου φτιάξω ένα και να στο στείλω και αν έχεις κάποια χρήματα διαθέσιμα για αυτο μπορείς να τα δώσεις σε κάποιον που πραγματικά τα έχει ανάγκη ή να τα ρίξεις σε κάποιο κουτι βοηθείας για ιδρύματα παιδιών.

  2. Νεφελη says:

    Είναι πολύ όμορφο και θέλω να το κάνω δώρο σε ένα πολύ αγαπημένο μου πρόσωπο που αγαπάει πολύ την επιδαυρο… θα ήταν μεγάλη μου χαρά αν μπορούσα να το κάνω αυτό. Αν επιμένετε για το αντίτιμο μπορώ να σας υποσχεθω πως θα το δωρίσω κάπου που υπάρχει ανάγκη χρήματα.
    Ευχαριστώ πολύ για την άμεση ανταπόκριση και την καλή σας θέληση!

Leave a Reply

