Upright Cabinet – Ανάλυση Προβλήματος

Posted: 23/06/2014 in Woodworking projects

arcadeΈχοντας ήδη φτιάξει το πρώτο μου arcadeτύπου cocktail σκέφτηκα ότι είναι ώρα να προχωρήσω ένα βήμα πιο κάτω στην κατασκευή ενός arcadeτύπου upright.

Τι είναι όμως ο τύπος upright. Είναι μηχάνημα το οποίο συνήθως φτάνει σε ύψος 185 cm  , προορίζεται για έναν ή δύο παίκτες , οι οποίοι είτε στέκονται όρθιοι είτε κάθονται σε ψηλά σκαμπό.

Στα μηχανήματα αυτά ή οθόνη μπορεί να είναι τοποθετημένη οριζόντια ή κάθετα ανάλογα με το παιχνίδι για το οποίο είναι φτιαγμένα. Η κονσόλα τους δεν είναι πάντα ίδια αφού και αυτή προσαρμόζεται στο παιχνίδι, Έτσι έχουμε κονσόλα με joystickή τιμονιέρα ή όπλα ή οτιδήποτε άλλο εξυπηρετεί το παιχνίδι.

Σύμφωνα λοιπών με όλα τα παραπάνω αν θέλουμε να παίζουμε όλων των τύπων τα παιχνίδια (τελικά και γιατί όχι και άλλα νεότερα) ή θα πρέπει να έχουμε πολλά μηχανήματα ή να φτιάξουμε ένα μηχάνημα που να προσαρμόζεται στις ανάγκες του παιχνιδιού. Αυτή η προσαρμογή είναι και το δυσκολότερο κομμάτι της κατασκευής μας.

 Ας δούμε λοιπόν τις απαιτήσεις που έχουμε και τις λύσεις που έχουμε κατά νου.

  • Σχεδιασμός καμπίνας: Τον σχεδιασμό θα τον κάνουμε με χρήση του προγράμματος sketchup το οποίο είναι δωρεάν και εύκολο στο χειρισμό του. Η σχεδίαση θα πρέπει να ακολουθεί τις εξής αρχές. Το ύψος της καμπίνας να μην ξεπερνά τα 185cmτο πλάτος να κινηθεί από 65 έως 70 cmκαι τέλος το βάθος της κεντρικής καμπίνας να κυμανθεί από 50 έως 60 cm (50cmτο κεντρικό σώμα και 60cmμαζί με τα χειριστήρια).
  • Οθόνη: Για να μπορέσω να καλύψω τις απαιτήσεις όλων των παιχνιδιών η οθόνη θα πρέπει να μπορεί να περιστραφεί από την οριζόντια θέση στην κάθετη. Η περιστροφή αυτή θα πρέπει να γίνεται αυτόματα με ηλεκτρικό τρόπο. Ο περιορισμός αυτός μας καθορίζει και το πλάτος που πρέπει να έχει το μηχάνημα αν αναλογιστούμε ότι το η διάμετρος κίνησης θα πρέπει να είναι λίγο μεγαλύτερη από την διαγώνιο της οθόνης. Με βάση αυτό επέλεξα να χρησιμοποιήσω μία 19 inch  οθόνη η οποία μου δίνει 60 cmδιάμετρο κίνησης κατ’ ελάχιστο.
  • Arcade Console: Δυστυχώς και σε’ αυτό το τμήμα της κατασκευής είναι μία πονεμένη ιστορία. Θα πρέπει στα χειριστήρια να συνδυάσουμε πολλές λειτουργίες ανεξάρτητες μεταξύ τους αλλά όλες σε ένα μηχάνημα. Πρέπει να υπάρχουν τα χειριστήρια (πλήκτρα και joystick) για τα κλασικά παιχνίδια. Πρέπει να υπάρχει τιμονιέρα για παιχνίδια με αυτοκίνητα, Πρέπει να υπάρχουν όπλα για παιχνίδια στόχου ( και τα zombie στόχος είναι !!!). Θα πρέπει να υπάρχουν χειριστήρια για play station , wii και λοιπούς emulator.  Η λύση σε όλα τα παραπάνω βρίσκεται σε περιστρεφόμενα χειριστήρια ώστε να επιλέγουμε κάθε φορά το ιδανικό χειριστήριο για το παιχνίδι μας.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s